mandag den 26. april 2010

Endnu én!!!


I dag udkommer "Hiv ind, Jesper".

I eftermiddag skal vi ha kagemand.

Uanset at bogen kun findes i et eksemplar, og at det eksemplar er det kommende "fedteeksemplar" - og altså ikke Jespers. Jeg ville ellers gerne ha givet ham hans eget. Men det må desværre vente lidt endnu. Måske inden ugen er omme, måske inden sommerferien... Faktum er, at det er en meget flot og meget lækker bog, som både Jesper og jeg godt kan være stolte af. Og det tror jeg vi er, begge to! Osse selvom Jespers: "EJ, Marian-NE"! genlyder i mine ører hver gang jeg slår op på et af de billeder, der tydeligt viser hans ansigt midt i en sætning, eller midt i en anstrengelse... han er nu et helt år ældre, og et helt år mere bevidst! Godt, vi fik den bog skudt sidste år!!!

3 kommentarer:

d sagde ...

Tillykke. Den er meget meget fin at se på!

Lærke Dahl sagde ...

Mange gange tilykke mor. Husk at sende en bog til US. Elsker dig. Knus Laerke.

mjø ;o) sagde ...

Tak - begge to.
Jeg lover der kommer bøger både til US og Kbh.