tirsdag den 2. oktober 2012

En ny bog på vej

Så troede man, det blev en helt almindelig tirsdag med møder og mails.
Det blev det også. Men en af disse mails indeholdt så ugens store overraskelse og lur mig, om det ikke også var månedens godeste nyhed!?
Jeg fik en pdf-fil med min kommende børnebog, "Sine og Òsk"! Nu sat op, lay-outet og næsten klar til videre bearbejdning/forsendelse/korrektur/tryk/udgivelse...
Hooold nu op! Jeg sidder med en smørret smil på læberne, og Bondemandens kommentar, da han tilfældigt kom i køkkenet lød: "Du er glad ud, hvad er der sket?"

Det er dét her, der er sket:

 
Det er heeeelt vildt fedt - nu mangler så finpudsning, afstemning, korrektur. Og hvis jeg er heldig, kan bogen være klar i boghandleren i februar 2013! Åhh, jeg glæder, glæder, glæder mig!!

Ingen kommentarer: