lørdag den 5. marts 2011

Hvalpe-pusher


He!

Jeg blev gjort bekendt med, at mit forsøg på at sælge (andre folks) hundehvalpe på nettet har et navn. Jeg er blevet Hvalpepusher! Det lyder måske ikke så voldsomt flaterende, men ikke desto mindre er jeg glad for titlen, for jeg elsker hvalpe. Jeg elsker hunde i det hele taget - også selvom nogen er kønnere end andre, og selvom nogen hunde i mine øjne ret beset ikke burde eksistere som race.
Men at få prædikatet hvalpepusher hænger vel godt nok sammen med, at de hvalpe som jeg forsøgte at afsætte, er sådan nogen man i Kongens København ville finde ude på Christiania - nemlig labradorblandingshvalpe, uden papirer.
De hvalpe det handler om hér, er Sallys søsters første kuld: kvart formel 1, to-tre dele labrador og en lille smule Kleiner Münsterländer. De er fuldstændigt bedårende! Nogle er helt sorte, andre har 14 hvide hår på brystet, en har spættede "tæer", en anden spættet bryst og en lille snip på halespidsen, som bevidner Kleiner Münsterländeren... Selvsagt kan man ikke få bedre blanding, hvis man søger en familiehund, der måske skal kunne bruges på jagt!

Pt er de chipmærkede, vaccinerede og ormekursbehandlede og koster ca 2000 kr pr stk.
Der er kun fem tilbage - så skynd dig!!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.