tirsdag den 1. januar 2013

Fromme Nytårsfortsæt

Ja, blev 2012 til 2013.
Og med det nye år, er der som vanligt en del ønsker og fortsæt vi skal tage stilling til, og vare på.
Min Nytårsdag startede med et dyp i fjorden ved Eskov - det var rasendes koldt, men fedt bagefter - jeg tvivler dog på, at gode menneskers opfordringer til at fortsætte med at vinterbade, er et af de fortsæt jeg vil skrive på min liste... Jeg synes, et Nytårsbad hører Nytårsdag til. Og det blir ved det!
Af andre fromme ønsker ... ja, jeg fristes til at skrive som min gode kollega Brian Ørnbøl gjorde på sin facebookprofil:
 - flere smøger
 - mere sprut
 - mere sex
 - mindre motion
 - tage på

Jeg ved, at flere af punkterne kommer til at indgå i mine fortsæt, men også, at de måske har modsat fortegn! Derudover har jeg flere strategier, som jeg skal have "forventningsafstemt" i det nye år. Med mig selv. Andre skal deles med forlæggere, kolleger, venner, familie.
I skrivende stund har jeg indlogeret mig på Hald Hovedgård, og hér starter årets produktion. Jeg regner med at være færdig med mindst et nyt manus i 2013. Ja, og så skal der planlægges en udgivelse i foråret - Sine og Òsk er på vej, og jeg skal detaileret finde ud af og på, hvordan markedsføringen bedst strikkes sammen. Puha. Ikke min stærkeste side, men det er så dér, jeg blandt andet bør opgraderes.
Ja, og så var der en der sagde, at man ikke skal offentliggøre sine nytårsønsker, for så kommer de ikke til at gå i opfyldelse...
Jeg vover pelsen alligevel og ønsker mig, at 2013 blir produktivt på alle fronter - både personligt og proffesionelt - og at der kommer to raske føl til sommer, en smilende glad student og tre pæne stuer i mit pt lettere ubeboelige stuehus!

Godt Nytår til alle Jer, der læser med!

Ingen kommentarer: