søndag den 17. februar 2013

Sine og bogen

Selvfølgelig havde jeg gemt det allerførste eksemplar til Sine! Hovedpersonen i Sine og Òsk fik i dag sin fødselsdagsgave... Og hun blev glad, og smilede, så det var en fornøjelse. Kvaliteten af billedet er nok ikke helt som forventet, det er taget med mobilen, og jeg var rørt til tårer, da hun pakkede bogen ud af det prikkede gavepapir, så det var lidt svært at fokusere.... Men meningen var god nok.
Sine 12 år. Nu med bog.


Der går 10 dage, inden Sine og Òsk officielt udkommer. Jeg har ikke flere eksemplarer, men jeg regner med, at der kommer en kasse frieksemplarer i løbet af ugen, som jeg kan fordele efter forgodtbefindende, eller hvad det nu hedder, når man vil begunstige de medvirkende...
Marian er selvskrevet - og så er der et par stykker mere, som hellere må få et signeret eksemplar ub.
Jeg er rigtigt glad for bogen, og stolt af Sine!

Ingen kommentarer: