tirsdag den 8. oktober 2013

Overvejelser i forbindelse med TV-optræden...


Vil man se høringen/debatten som i aftes blev samsendt på TVMidtVest og TV2Østjylland, klikker man her!

I dag sidder jeg på min pind. Indimellem besvarer jeg mails, og facebookbeskeder.
Også forsøger jeg at huske, hvad jeg egentligt fik sagt...
Var det indholdsrigt?
Var det indsigtfuldt?
Kunne jeg have fanget, da Bent Hansen sagde "vi" om Århus og "dem/Jer" om os, der bor i Vandkanten?
Skal jeg gå ind i politik?
Hvad sker der fremadrettet?
Får vi nogen respons hér i Selde?
Kommer der tilflyttere?
Skal jeg sige ja, eller nej, hvis jeg bliver spurgt, om jeg vil være med på TV en anden gang?
Kunne jeg have sendt en anden?
I så fald hvem?
Er jeg enig med Jørgen Møller?
Og hvilke landsbyer har ikke en berettigelse i Nordsalling?
Kan man beslutte at nedlægge sig selv, sådan, helt internt - i en given landsby?
Vil nogen være interesserede i dét?
Hvilke landsbyer kan aflives i løbet af 25 år?
Langsigtet udsultning.
Og vil kommunerne være med, når folks huse skal sælges/afvikles?
Eller vil de ikke tage ansvar?

Og skal jeg tage cowboybukser på i morgen, til det foredrag jeg skal holde, eller er det kjole, vi er ude i ...
Hvor lang tid tager det at køre til Gråsten?
...

Ingen kommentarer: