tirsdag den 26. januar 2010

CDF 2040

Nilfisk Family... og problemet er poserne....
Hvorfor har jeg ikke bare en helt almindelig gængs støvsuger, men en industrimaskine???
Det kan man jo så spørge sig selv om, når man inden man nogensinde for begyndt på støvsugerjobbet må konstatere, at posen er fuldstændig fuld, og at der bare ikke lige var flere på lager...
Nu skal jeg afvente at Lysmesteren og hans søde ekspedient ringer tilbage - om et par dage - og fortæller mig, at de kan afhentes... tsk tsk!

3 kommentarer:

Kenn sagde ...

Det er godt, at du støtter din lokale el-dims forhandler. Butikker på nettet er jo ikke nødvendigvis hurtigere, selvom de har både poser og filter på lager. Check evt. selv alternative priser inkl. porto, hvis det bliver relevant.

d sagde ...

Eller gør som jeg: ignorer nullermændene.

mjø sagde ...

Det er sådan, at Lysmesterens Mette har bestilt til en rimelig pris, og jeg har fået lovning på 5 kasser med poser. Så skulle der være nok til et par måneder...
Pt har jeg tømt den gamle, totalt fulde pose og støvsuger nu igen hundehår og nullermænd op, som om intet var hændt...