onsdag den 5. maj 2010

Under ombygning

Min hjemmeside har længe trængt til lidt kvalificeret update... I eftermiddag sker det. Jeg er spændt på, om det kommer til at tage laaaang tid, eller om det bare er mig, der er en klovn til at lægge nye ting ind, der somregel ender med, at jeg sletter det gamle i stedet for...
Jeg håber, det engang lykkes mig at lære at linke til forskellige ting, uden at der står 2½ linie med henvisningens koder...
Jeg håber, det engang lykkes mig at overtage styringen af det digitale univers!

2 kommentarer:

d sagde ...

Det er ikke let at lægge links på den her type blogs, jeg mindes det, fra engang jeg selv havde en, jeg lærte det aldrig, men du lærer det helt sikkert.

mjø ;o) sagde ...

Ikke i dag, nej, jeg havde nok at gøre med at udholde computermandens suk og støn over CMS-simple, som er RET kompliceret, selv for fagfolk!!!