fredag den 6. august 2010

St. Bogdag på Hald Hovedgård

Det er i morgen. St. Bogdag på Hald.
Jeg er så småt ved at pakke mine sager sammen - finde de sider i Bondefanget, som jeg har tænkt mig at læse op "Under Lindene", forberede de spørgsmål, jeg skal stille min kollega Pia Grandjean Odderskov i "Den blå Sofa", lægge dej til de brød, jeg har tænkt mig at tage med til staben i "Jyllands Forfattere" - og ellers vegetere lidt over tilværelsen i al almindelighed.
Det bliver dejligt vejr, siger DMI.
Det synes jeg der er al mulig god grund til at sætte pris på - osse fordi Bondemanden har høstet i dag, og stadig og til evighed, mangler mindst 5/6 af årets afgrøder...
Jeg sætter små krydser i min kalender, hver dag der høstes - og jeg håber på sol i morgen. Hele dagen. Både pga St. Bogdag, men osse pga høsten...

Ingen kommentarer: