onsdag den 15. september 2010

Bonderøven vandt

en stor europæisk tv-pris i går!
Tillykke til Frank og Therese - og den journalist, der har udtænkt planen og tilrettelagt udsendelserne. Jeg er vild med Frank - men jeg vil nødigt være i Thereses sko. Min tålmodighed rakte ikke så langt - og desuden - ja, desuden tror jeg ikke, jeg ville bryde mig om at bo med brændeovn som varmekilde om vinteren. Jeg hader at fryse. Jeg ville heller ikke bryde mig om, at ha en mand, der brugte SÅ enormt meget tid på at nulre rundt i sit værksted - og kom og viste mig sine geniale opfindelser indimellem... Det går liiidt for langsomt til mit temperament.
Men derfor kan man da godt sidde og tænke, at det kunne være rart med en mand, der deltog i syltning og bagning og slagtning og køkkenhavepasning og madlavning...
Jeg husker engang at ha set, at der var julebagning på programmet, og at Frank lavede vaniliekranse! Intet mindre end "konge"...

Ingen kommentarer: