fredag den 12. november 2010

Julemarked i FursundHallen

Jeg er altid lidt overrasket, når det pludselig er fredag inden lørdagen, hvor Julemarkedet skal sættes i gang...
Har jeg styr på sagerne i år?
Ikke nævneværdigt mere end jeg plejer eller ikke plejer at have - for har vi nu lejet vores stand med eller uden borde, og skal vi ha stole med, og hvad med pynt, har vi pynt nok, og skal vi have et juletræ, eller eller eller...
Og har jeg brug for mere end 10 MaSis-huer, og 10 hyacinter, pyntede og proppede ned i hver sin urtepotte, som jeg har gravet frem fra loftets gemmer... lerpotter fra sidst i 30´erne, eller endnu ældre - og skal jeg have 10 eller 20 eller 50 bøger med, og har Sigurd fået gravet jordskokkerne op, og skal vi lave en opskrift, der kan følge med, eller skal vi bare fortælle verden, hvordan vi laver jordskokkecremen, som spises med ske af det barn, som snart har fødselsdag, og som har bedt om lige præcist dén jordskokkecreme, til aftensmaden, fødselsdagsmiddagen...
Og skal jeg tage de sidste "BørneLiv på Landet"-t-shirts med, eller skal jeg lade dem blive hjemme? Og skal vi pynte med andet end bloklys? og hvad med traileren, hvem kan køre med den, og hvem vil hjælpe med at bære og flytte ind i Hallen... Og er det i øvrigt klokken 19 eller 20 vi skal starte eller være færdige, og har vi overhovedet andet end 4 m gulvplads, og hvad med resten??

Ingen kommentarer: