mandag den 18. april 2011

Udu...

der er noget galt på bloggen - den vil ikke udgive hvad jeg skriver - nu forsøger jeg for tredie gang. Jeg har ellers en masse at berette - om ferien, PÅSKEferien, om bondemandens marker, der er tilsåede og klar til sommeren, om haven, der tager form, om hækkene og vintergækkene, og kastanierne, der bristede forleden - om fjorden der er iskold men lokkende - om ungerne og faster Fifi, der er kommet på besøg - om novellerne jeg slider med, og croquis-tegningen som jeg har underholdt mig med - og den model, jeg gerne vil have, men som nægter at stille op!
Ha! Nu forsøger jeg så igen - gad vide, hvad den fejler, bloggen?

1 kommentar:

mjø ;o) sagde ...

hahahaha... så lykkedes det - ad omveje, vil jeg lige tilføje! Men det blir det ikke urigtigt af, dét jeg har skrevet - gad nok vide, hvorfor der pludselig er besvær med at trykke på "udgiv"... irriterende!