tirsdag den 7. juni 2011

Når katten er ude...

danser musene på bordet = maler musene væggene i huset...Siden sidste vinter har vægge og paneler været klar til en omgang maling. Nu er Bondemanden rejst på sin årlige 12-mandsforeningsstudierejse, og her males på livet løs. Sidst han var væk, malede jeg i stuen, tidligere har det været badeværelse, soveværelse og en enkelt gang vinduer. Måske er det derfor, han ikke kan huske, at han nogensinde har set mig male???
Det lyder altid: "Jeg har malet hver eneste panel, hver eneste dør og hver eneste væg i det her hus", og om min indsats lyder det: "Du har aldrig malet andet end et par billeder til væggen"... Hvilket IKKE stemmer overens med virkeligheden. Denne gang har jeg godt nok håndværkere til arbejdet - efter sidste års renovering af terrassen, og isætning af nye vinuder og døre, var der lige lidt mere spartel- og maler-arbejde, end jeg havde mod til at komme i gang med alene. Pt. ser det ud som om det hele er færdigt inden i morgen aften. Skøøøønt....
Så er huset sommerklart til feriegæster og terrassenydning - for første gang nogensinde i dén ende!
Billeder følger...

Ingen kommentarer: