mandag den 4. juli 2011

Manuskriptet

er kommet tilbage fra redaktøren. Jeg har et tydeligt og måske en anelse pinligt problem med nogen og nogle - jeg bytter om, eller rettere, jeg bruger konsekvent nogen, når der, åbenbart, skal stå nogle. Derudover er der liiige et par timers arbejde med at få rettet de ting, redaktøren er faldet over. Jeg skal også omskrive en enkelt novelle. Og rette pointen ind i en anden. Jeg er lidt ambivalent med at rette i mit manuskript. Det er jo færdigt!! Omvendt, så vil jeg gerne, at det bliver så godt som muligt, og jeg véd jo et eller andet sted udemærket, at jeg ikke er verdensmester i at skrive. Jeg øver mig. Jeg øver mig dagligt, og redaktøren kan hjælpe mig til at blive bedre, til at flytte fokus, til at formulere mig skarpere.
Men det blir det ikke nemmere af.

Ingen kommentarer: