fredag den 26. august 2011

Marketingsafdelingen

siger, at jeg skal i gang med at promovere min kommende bog. Det er ikke den mest naturlige beskæftigelse for mig, men jeg er så småt begyndt at tilrettelægge et par tiltag, som efter den 1. oktober og "frigivelsen" kan formidle og fremme bogsalget.
Den 29. oktober skal jeg, sammen med en hel del andre forfattere (Lise Andersen, Pia Grandjean Odderskov, Inge Pedersen bl.a.) læse op og fortælle om Fællesspisning på Kulturstationen i Skørping.
Hmm, Skørping. Der er smålangt til Skørping. Jeg overvejer en overnatning.
Jeg overvejer også at kontakte GoMorgenDanmark.
Jeg overvejer så meget.

Mit forlag,  Hovedland, har allerede været i gang: her er hvad der står på deres hjemmeside, under bøger på vej, om mit kommende "barn":

Fællesspisning

I et lettilgængeligt og mundret og sprudlende sprog, på én gang jævnt og raffineret beretter Marianne Jørgensen i 17 korte noveller om alt fra guldbryllup og konfirmation til heste-hviskere og symaskiner. Fortællingerne er små tableauer fra det virkelige liv. Fra det land, som stadig er der. Og for Marianne Jørgensens vedkommende ligger landet i Salling.


Ingen kommentarer: