onsdag den 7. marts 2012

I dag og i morgen er jeg væk

Ikke fysisk, men virtuelt væk. Jeg skal opdateres og opgraderes - jeg skal have lavet en ny webside! En webside, som jeg selv kan styre i noget højere grad, end jeg har kunnet hidtil. CMSimple var liiige lidt for avanceret til mig, selvom det var det nemmeste program at oprette hjemmeside i, og at opdatere, da jeg var "novice".
Men nu, fire år senere, er der selvsagt kommet nye varer på hylderne, og i dag og i morgen sker det. Jeg må aflevere den gamle webside, inden jeg går ind i butikken, så at sige. Det gør nok ikke så meget - jeg har jo stadig bloggen og facebook at informere og studere fra.
Jeg glæder mig til det nye format.
Jeg glæder mig, til det virkeligt blir simpelt - så simpelt, at jeg selv kan lave omforandringer og ikke laver kludder, bare jeg kigger på opsætningen...

Ingen kommentarer: