søndag den 9. september 2012

Den nye børnebog

Jeg har været igennem billederne for gud-ved-hvilken-gang - og kan snart ikke finde på flere at slette. Ja, slette - hjerteblod hver gang, men nødvendigt, hvis ikke bogen skal ende på 134 sider.
Der forestår et stort stykke layout-arbejde. Altså. Jeg har gjort min del, nu skal Bitten på Turbine igang med sin del. Som jeg betaler hende for. Sidst vi lavede en bog sammen, gik det meget godt synes jeg. Faktisk rigtigt godt.  Sådan et professionelt menneske, som ikke laver andet end at layoute, har mange flere vinkler og mange flere skøre indfald til beskæringer, end dem jeg kan finde på. Godt man kan få hjælp, når man trænger.
Jeg skal også ha hjælp til at få det hele sendt via nettet. Det er store mapper med mange bit, der skal "flyves" til Århus.
Vi har aftalt, at bogen skal komme i foråret 2013.
Men inden da - layout, beskæring, korrektur, finpudsning, korrektur, tryk, lagerhotel, regnskab...

Ingen kommentarer: