søndag den 12. august 2007

Tennis...

Martina Navratilova var en af de helt store - og jeg så hende i 1985 i London (i Vokskabinettet). Jeg skal ud at spille tennis lige om lidt, og jeg gruer allerede for konsekvenserne... Bilder mig ind, at jeg er ligeså skarp, som da jeg var 15 år og turneringstennisspiller i Ribe, eller som da jeg var 13/14 år og Klubmester i Horsens Tennisklub!! Men det er jeg altså ikke... Mine gamle slidte knæ lader meget tilbage at ønske, og selvom jeg kender min begrænsning, så er det svært ikke at gå op i spillet med liv og sjæl... Heldigvis er min modstander kun 10 år yngre end mig, og vi spiller lige op hver gang, selvom cifrene siger, at jeg taber.... Det er jeg lidt stolt af! Så er der nogen der vil ha´ bank i tennis, så skal de være så velkomne. Vi starter kl. 14.

Ingen kommentarer: