tirsdag den 4. september 2007

Beslagsmed, akupunktur, frisør, vaccination

Dét er bare nogle af de småting, som Bondekonen må administrere i denne uge! Foruden alle de almindelige ting, som aftensmad, brødbagning, indkøb, vasketøj, kørsel til og fra sport m.m.m..
Nogen gange er jeg helt træt på forhånd, og glæder mig til ugen er omme. På den anden side, ville jeg jo få umanerlig god tid, hvis ikke jeg havde børn og mand, og hund og heste, og bestyrelsespost i Hallen, og frivilligt arbejde i forbindelse med ungernes sportsinteresser... I eftermiddag skal jeg på systue og prøve kostumer med tre cirkusprinsesser, der skal have nyt outfit, fordi de skal optræde til GALLA-show i Pandrup, sammen med Bubber og (ej, ikke BS) Peter Mygind og Stig Rossen og Carsten Knudsen og andre kendisser! Det blir sjældent kedeligt hos os.....

Ingen kommentarer: