mandag den 17. september 2007

Sigurds Traktor

I dag har jeg været i Århus.
Jeg har hentet 100 "Sigurds Traktor" - bøger. Og jeg har afleveret den aller-allerførste til Sigurd nu hér til kaffetid. Han var glad. Det var jeg også. Vi drak kaffe og så gik Sigurd ud for at spille fodbold og køre go-cart med sin storebror. Jeg håber, jeg får et billede af drengen med bogen - så vil jeg fortælle om, hvordan Sigurds interesse for Bondemandens maskiner gav inspiration til bogen. Og om, hvordan Sigurd har bestemt, at det er en New Holland, der er på forsiden af bogen!

3 kommentarer:

Dorthe Nors sagde ...

Hjerteligt tillykke med bogen. Det er jo det fedeste at stå der med det færdige resultat af noget, der til tider bare er det sureste slæb.

Folk plejer at kalde ens bøger for ens børn. Der plejer jeg så at sætte grænsen, for jeg har nemlig prøvet at kaste mine bøger gennem luften, og det skal man ikke gøre med børn. Men der er nu noget ... der er i hvert fald en stor glæde og tilfredshed, som ikke kan beskrives, hvis ikke man har prøvet det. Så speciel at den er værd at køre til Århus fra Salling for. I know.

Få straks taget et billede af forsiden, så vi kan se den på bloggen.

sis sagde ...

Hej Marianne
Tillykke med din bog.
Sigurd sover trygt med sin nye bog og Bodil. Tak for den.
mange hilsner Sisse
- en stolt veninde og mor.

mjø ;o) sagde ...

Ja, jeg er mindst ligeså glad for, at Sigurd blev glad, som du er!! Og mindst ligeså stolt, Sisse!
Jeg synes det med, at han skulle have sat hår fra morgenen af,var forrygende! "Hvorfor det, Sigurd"? "Fordi det er i dag Sigurds Traktor kommer" - logik for burhøns!! I børnehøjde!