onsdag den 19. december 2007

Vaniliekransedej


lavet af Kærgården er ikke det bedste og nemmeste at arbejde med. Lurpakken lå i køleskabet, men det overså, eller vidste? Line ikke, da hun i aftes slog dejen sammen. Men nu ligger der vaniliekranse i mange lag i kagedåsen. Den har jeg så tapet sammen. For at undgå svind...

Og de brune kager, som Lærke lavede dejen til, med hjertefacon, er også blevet lagt i dåse, og dernæst tapet. Nu håber jeg så bare, at de damer husker hvor lang tid det tager at bage småkager, inden de bryder dåserne op....

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold op hvor er de søde. Lærke ligner dig. Taper du kagedåserne til? Det tror jeg jeg vil prøve. Altså jeg har ikke børn og bondemænd i huset, men ... god ide alligevel :-)

mjø ;o) sagde ...

Ja, det er en simpel nødvendighed, elers er alt ryddet inden den 24., og det går jo bare ikke!
Lærke ligner sin mor, og de to bliver forvekslet som tvillinger, så Line ligner vel også lidt!?

Anonym sagde ...

Ja, de ligner hinanden, men det er nok fordi Lærke er ældre. Kønne er de. Hvis jeg havde kagedåser med nybagte vanillekranse, så ville de også være ryddet inden d. 24 ... Derfor har jeg ikke kagedåser med nybagte vanillekranse.

Anonym sagde ...

Ah, sad lige og kiggede. Det er rigtigt de er vildt ens - men ikke så meget på øjnene. Lærke har dine øjne. Bortset fra at hendes ikke er så gamle ...

tillykke med fødselsdagen :-)

mjø ;o) sagde ...

Line har af en eller anden grund fået brune øjne... Som sin mormor. Hun er den eneste i familien. Blondine med brune øjne, det kan kun gå galt!

mjø ;o) sagde ...

Tak. Forresten...