mandag den 25. februar 2008

Nu tømmer jeg postkasse!

Det er en fantastisk pæn og rød postkasse, jeg har fået hængt op på min mur. Den pynter ikke på huset som sådan, og jeg ved ikke, om den er reglementeret, men nu har Posten i 2 dage puttet dagens post deri.
Så er det nok ikke helt galt?
Jeg går og venter på mit navneskilt, og mit husnummer.
Det skal nemlig være helt rigtigt, inden jeg sender et billede til Søren Ravn Jensen, PostDanmark, så han kan se, at jeg nu er reglementeret fra top til tå!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Storartet. Og hvis du så trykker sådan et HILSNER FRA SALLING foroven, så kan I sælge det der billede som postkort. Kasse og sko, der passer sammen. Det bliver ikke flottere.

mjø ;o) sagde ...

Nej, vel - det er utroligt hvad man skal udsættes for - jeg går altid i de røde crocs - Lærke har husket at få det hele med, da hun fotograferede!

Annette sagde ...

Hej!
Mon du ikke alligevel har trukket det længste strå? - forstået således at du jo egentlig dagligt "jager" postdanmark ud af den lille gule djævel for at GÅ over til din postkasse...istedet for at den hænge på et stativ for enden af din indkørsel? Næste step må være at lade postdanmark lære at køre postbiler uden at det er formel-1 træning...*G* de træner nemlig så fint på vores grusvej! :-( og laver cirkelvendinger i vores gård! Jow Jow....
kh
Annette

mjø ;o) sagde ...

Jeg HAR trukket det længste strå! Bare dét faktum, at jeg har kunnet forhale og få udsættelse til den 22. feb., inden jeg ikke længere kunne få vores post ind af døren, det i sig selv er en sejr! Og at jeg har fået ikke mindre end to personlige breve fra Søren Ravn, det ser jeg også som en slags dialog! Og jeg har fået givet udtryk for mange frustrationer på manges vegne i de sidste to måneder...
Mht. "dødskørslen" i gårdsleddet - prøv med et bump! Eller nogle solide huller - Så skal de nok lære det!

Annette sagde ...

Ja, det har vi prøvet - bumpene bliver jævnet af den kørsel....og hullerne, dem er vi ikke selv så glade for, da vores vej er meget smal...Men postdanmark betaler ihvertfald ofte mekanikerregninger, her er tit reservebiler i vores område..
Annette

mjø ;o) sagde ...

Hvor godt!
Mekanikerregninger - det er sikkert støddæmpere der tynger mest i budgettet!! Og forhjulslejer!
Du kunne også prøve at snakke med Posten, om den fart han/hun skyder ikke kunne nedbringes? Sæt et skilt op med max 20 km i timen!Måske skal du ligefrem låne en af politiets fartmålere, og sende et bødeforlæg hvis de stadig kører råddent??