tirsdag den 16. december 2008

Dag 2

Dagen i dag har budt på flere udfordringer - også nogle uoverkommelige...
1) madlavning ( dog assisteret af sønnen, og siddende på en stol)
2) transport af sig selv til loftet (fordi det er der, badeværelset er stort nok til at huse ham)
3) demontering af tøj (hér fik han dog hjælp af undertegnede)
4) selve badet ( stående på ét plastikposeindpakket ben, uden krykker)
5) barbering (siddende ved en ikke-handicapvenlig håndvask)
6) påklædning ( han måtte selv i skabet efter en ren t-shirt)
Nu er sofaen indtaget igen - man er træt.
Det er jeg også.
Godnat.

2 kommentarer:

Tina - omme i London sagde ...

Kan I ikke faa saadan en regnfrakke til at tage om benet i bruseren? Jeg kan skaffe/sende en, hvis ikke I kan faa dem i DK. Vi har jo, som sagt, nylig erfaring inden for omraadet. SUK!

mjø ;o) sagde ...

søde Tina, omme i London... vi har en plastikpose, det fungerer fint... Jeg har stor erfaring med badeværelses-rutiner for handicappede... jeg havde engang brækket min ankel, og gik med gips i 6 uger - det fungerede fint med plastikposer og tape... Men ellers mange tak for tilbuddet! Det var sødt af dig!