tirsdag den 3. februar 2009

De kære hofter

skal bevæges ud i yderstillingerne for at blive ved med at fungere.
Det siger Gymnastik-Lisbeth.
Og derfor har både Bedstefar og jeg været en "lille" cykeltur ved Branden i dag, og derfor har jeg været til gymnastik i aften.
Bedstefar skal cykle, fordi han skal have en ny hofte, og han skal være i form inden operationen.
Jeg skal bare holde med selskab.
Gymnastikken er for, at jeg ikke skal ende som Bedstefar, med behov for en ny hofte om 36 år.
Forebyggelse er bedre end helbredelse!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

hear hear, sagde hoftetilfældet!

mjø ;o) sagde ...

ja, og svømning er også godt - men det er for alting, det er godt! Gymnastik og cykling er kun sporadisk godt... (tror jeg)

Anonym sagde ...

man har det altid godt efter svømning, enig. Til gengæld er det lidt kedeligt.

mjø ;o) sagde ...

hvorvidt det er kedeligt - afhænger vel dybest set af, hvordan bademesteren ser ud???

Anonym sagde ...

jeg kunne være mor til bademestrene i Veesterbro Svømmehal og jeg er ærlig talt ret usikker på om nogen af dem har gået længe nok i skole til at kunne hente mig op fra bunden, hvis jeg går ned.