onsdag den 23. september 2009

Rock and Rolls Royce


SÅ kom han endelig!

Chresten har lovet mig - næsten i årevis - en tur i sin drømmebil, når han fik den købt.

Det sidste jeg hørte til den, var i maj, hvor Chresten meldte afbud til et arrangement her hos mig, fordi han skulle til Scottland og se på den.

I formiddag kom han så uanmeldt. Med 6V, på række, ca. 65 hk, flødefarvet læderindtræk og mahogni. Næsten original, fra 1938 ROLLS ROYCE - og lyden - LYDEN er forrygende. Jeg sad som en dronning i det flødefarvede og blev transporteret rundt på bivejene i Nordsalling. Sluttede af med "en lille ting" hos mine svigerforældre, og så skulle Piste selvfølgelig osse have en tur!

"Vi egner os til at blive kørt rundt i sådan en vogn" - sagde Piste, og så vinkede vi til fotografen.

2 kommentarer:

d sagde ...

Så tror jeg ikke det bliver mere cool. Det er jo rent Barnaby. Eller Folk og Fæ - der hvor dyrlægens blanke bil cirkler af de små veje i Shropshire. Fantastisk.

Anonym sagde ...

Der er noget facinerende over folk med stil! gf