fredag den 20. november 2009

DR P4 - MidtVest

Jeg er blevet inviteret til at være en af deltagerne i DRMidtVest´s program, "Bagholdet", som hver lørdag formiddag mellem 9 og 10 så at sige "snakker ugen færdig".
I morgen er første gang jeg skal på. Urgh...
Heldigvis er det Carl Horslund, der er vært i morgen. Han har en stemme som fløjl, og hvis ikke han kan få mig til at slappe af og sige kloge ord, så ved jeg ikke hvem, der kan!
Jeg er spændt, glæder mig - og samtidigt er jeg skræmt fra vid og sans - gad vide, om jeg overhovedet kan sige noget? Min stemme er pyntet af en tør plet, lige dér hvor man synker, og gad vide om det kan kureres med varm urtete og Strepsiler?

2 kommentarer:

d sagde ...

Det kommer du til at klare skideflot. Carl Horslund ER roen selv - også i virkeligheden. Jeg har været med til noget lignende deroppe engang, et slags radiopanel. Jeg sad sammen med Kenneth Iversen fra Unimerco, kan jeg huske, og så kan jeg ikke huske mere. Det er ved at være bum-bum seks år siden, tror jeg. Jeg er også helt sikker på at tørre pletter forsvinder med strepsil eller kamillete, varm hyldebærsaft og/eller en snaps. Held og lykke med det. Hvis man kan høre det på nettet så sig til. Jeg er skidtmads i Valby (kunne godt bruge hyldebærsaft) men kan vel høre det over pc'en? Break a leg!

mjø ;o) sagde ...

Carl Horslund har for mange mange herrens år siden interviewet Bondemanden, dengang det var nyt og spændende med frilandsgrise. Vi havde en af de eneste besætninger i DK, der gik ude hele året rundt.
Carl Horslund kom med ssin mikrofon og sin båndoptager og så gik de to ellers tur i marken. Bagefter kom de ind i mit køkken. Hans stemme er som fløjl!