mandag den 30. august 2010

Efterårssæsson

Nu varer det ikke længe. Nu er det snart ovre.
HØSTEN.
Som har voldt store kvaler og mange stressede timer, den er nu næsten i hus, og der kan åndes lettet op! Hold da op! Sikke en fest!
Samtidigt med, at høsten nu snart er ovre, har jeg indledt min foredragsvirksomheds-efterårssæsson. Det startede sådan set allerede i dag - et par dage før den 1. september, som plejer at være der, skæringsdatoen er. Men ugen er rigtig nok.
De kommende 3 måneder har jeg henved 10 foredrag fordelt med ca et om ugen - nogle uger er der ingenting på programmet, og så vil jeg sætte mig, med uldsokker på, og tæpper om måsen, og skrive. Ja. Det er det jeg vil. Og så vil jeg glæde mig.
Glæde mig, til det igen blir sommer... og høst og sådan...

2 kommentarer:

d sagde ...

Held og lykke med høstvafler og alt det andet!

mjø ;o) sagde ...

Af en eller anden grund - vil de ikke HA de høstvafler endnu... hvad er det så liiige man gør?