torsdag den 3. marts 2011

Manglende teknik....

Nu i formiddag har jeg været skrivende.
Ja, det hænder, selvom Bondemanden oftest ikke tror, det passer.
Jeg har skrevet og skrevet, og nu skal jeg til at printe. Noveller er nemmest at læse for andre, hvis de er printet ud først... Det er min erfaring. Det med at sende som noget vedhæftet, og bede folk om at læse igennem - det duer ikke. Der skal ligge et konkret stykke papir foran folk, så læser de.
Og nu, da jeg har været inde i en stime af ord, trænger jeg til at høre andres ord om, hvad jeg har skrevet. Ikke med rød pen, men selve oplevelsen.
Og hvad sker der så???
Min pc er kan ikke finde printeren. Hvad sker der lige for dét???
Jeg har ellers været inde og rode inde bag ved, og der er en grøn tjek-fluevinge, sådan som der ska være... men der sker ikke en skid. Ikke engang en lille en.
Så nu sender jeg videre. Videre til Bondemanden, til udprint fra hans mail - og så må Bondemandens søn kigge på sin mors pc når han kommer hjem på fredag.
Jeg HADER når tingene ikke fungerer.
Det skyldes alt sammen manglende teknik, det ved jeg - men hold OP, hvor er det irriterende!!!

Ingen kommentarer: