mandag den 13. februar 2012

Familien samlet på toppen

Ja, eller i bunden... hvad ved jeg?
Det væsentlige er, at jeg nu har set dem samlet, og talt med deres Hr. Fader (ham i sort, 2. fra højre), og det siges, at alle har det godt. Lærkebarnet mener sågar, at hendes fader er ved at lære det: "Jeg tror, han har overvundet sin frygt", vurderede hun tidligere i dag.
Jeg har ikke overvundet min frygt. Hverken for ski, eller, for de andre på ski.
Jeg satser heeelt vildt på, at de kommer hele hjem, alle fire.
Indtil videre går det godt. Både hér og der. Jeg arbejder. De andre holder ferie. En rimelig fordeling. Selvvalgt og derfor retfærdig. Og måske kan mit højeste ferieønske i år så blive til virkelighed... noget for noget.... hehehehe....

1 kommentar:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.