mandag den 29. oktober 2012

Jeg snyder

og afviger fra princippet om rullebillede - i dag er dagens billede helt nyt, som H E L T nyt. Faktisk fra i dag. Og alligevel ikke. Det er for og bagsidebillederne på den børnebog, jeg har fotograferet og skrevet i løbet af sommeren. Nu sker der endelig lidt mere. Den sidste korrektur er læst, og de sidste rettelser foretaget, der er kommet bagsidetekst på, og alle ordliste-ord og alle fakta er gennemtjekkede. Nu er der så godt og vel fire måneders ventetid, inden bogen blir en fysisk bog. Det er altid meget spændende, når man afleverer sådan en PDF for sidste gang. Jeg har lovet mig selv, at jeg ikke læser den igennem igen, for tænk, hvis jeg finder noget, jeg vil rette. Så er det for sent. Jeg vil derimod gemme/glemme, og vente.
Og engang til foråret - når det har været vinter og Jul og sne og kulde - vil jeg pludselig stå med den fysiske bog i hånden! Ooohhh, duften af ny bog!
Jeg glæder mig til at vise Sine og Marian det færdige resultat.
Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: