onsdag den 23. september 2015

Tågen

ligger lavt i landskabet i dag.
Det er jævndøgn.
Om lidt er det oktober og efteråret bliver for alvor en realitet.
Jeg har travlt i disse dage. Ikke med noget særligt. Bare travlt. Inde i hovedet er det vist mest.
Fysisk bevæger jeg mig ikke ret meget. Jeg sidder foran min pc og laver overspringshandlinger - tjekker aviser, facebook, spiller wordfeud på telefonen, ordner vasketøj.
Men hele tiden er der en historie, der rumsterer. Indimellem googler jeg et ord eller et sted. En tanke skal følges til dørs og videre, afgøres, afsluttes. Jeg skriver ikke et ord. Ikke et eneste ord har jeg skrevet, udover wordfeud og facebook, en klumme og en novelle i korrekturlæsning. Men mit hoved er fyldt.. Skriveflowet kommer. Jeg ved det. Det er bare ikke lige nu.
Jeg glæder mig til jeg kan få hul igennem. Til mine personer træder ud og bliver fysiske. Konkrete.
Ud af tågen.

Ingen kommentarer: