tirsdag den 5. januar 2016

GODT og velfortjent NYTÅR

Det er læææænge siden, jeg har skrevet blogindlæg, kan jeg se. Det er der nok en grund til. Nemlig den, at jeg har været travlt optaget af andre, mere presserende opgaver. Juleopgaver, ferie, Julearrangementer, ferie, Julefejring og lidt mere ferie.
Nu er det blevet 2016, sådan rigtigt hurtigt og ikke helt så let, som jeg havde håbet. Det koster at have en madglad familie, og at være et madøre selv.  Og glad for vin. Og juleøl. Og snaps, hvis ikke det er en rød Aalborg, er heller ikke at foragte, har jeg lært mig, på mine gamle dage...
Nu sidder jeg med 5-10  kg ekstra på røv og mave, og her sidder jeg godt. Rigtigt godt. Og jeg har tænkt mig at blive siddende. I hvert fald har jeg skaffet mig et ophold på Hald i uge 2, hvor jeg skal skrive.  Og det foregår bedst siddende.
Julemåneden solgte rigtigt mange De Tavse Vidner, både i Skive Boglade, og her, og jeg håber den bliver ved med at sælge. Vi er ikke ude i en bestseller, men det kan vel komme???
Jeg vil ønske alle bloglæsere en godt og læserigt nytår! Vi skrives ved!

Ingen kommentarer: