tirsdag den 21. august 2007

USA

er Guds eget land! Og selvom jeg kronisk er ræd for alt nyt, så tager vi alligevel i fællesskab springet og drager afsted til USA i oktober. Hele familien. Mette og Co. kan godt begynde at ruste sig, for vi kommer som det første til San Fransisco, hvor vi har været nødt til at leje en mini van. Den søde dame på Fdm-kontoret i Næstved var sikker på, at vi ikke bare skulle have en almindelig bil. Nej, hun syntes alene i telefonen at kunne se, at vi er en familie, der fylder meget - så mini van it is! Nu håber jeg så på, at det er en 6-liters V8 Chevrolet - det vil tiden vise! Bondemanden er vist ligeglad, bare det kan køre! Det er Jeppe og jeg ikke sikre på er nok!

5 kommentarer:

Dorthe Nors sagde ...

Kan I ikke have en forfatter fra Valby til at ligge og rutjse rundt i bagagerummet. jeg vil med.

mjø ;o) sagde ...

det kan godt være at du kan få Jeppes plads - han gad ikke spilde sin ferie på en tur til USA, sagde han, i aftes, da han skulle i sin seng... Kylling! Som sin mor! Men hvis Jeppe, 12 år, hopper fra, så tager vi dig med i stedet for...

Dorthe Nors sagde ...

Det er fedt at flyve. At flyve er det fedeste. Whiiiiiiiiiii.

mjø ;o) sagde ...

ikke helt, min ven - det absolut fedeste... det er at ride islandsk hest! Tro mig! Det bliver man høj af!

Dorthe Nors sagde ...

Pøj pøj med at ride til Amerika.