tirsdag den 15. januar 2008

Pakker og post

Dette var, hvad der mødte mig i min entré, i mit store brevindkast, da jeg tidligere i dag løb ned for at sige hej til postbudet. Landpostbudet havde sat 7 store pakker i mit ureglementerede brevindkast. Og ærlig talt, så ved jeg ikke hvordan postbudet skulle ha´ proppet de 7 pakker ind gennem et almindeligt brevindkast, endsige fået dem ind i en moderne STORBREVKASSE, hvis jeg havde haft sådan en...
Jeg har fået et brev fra Søren Ravn Jensen. Det er ham, der er vicedirektør i Post Danmark. Han siger, i meget pædagogiske vendinger, at jeg SKAL have et reglementeret brevindkast. Det står selv i loven.

5 kommentarer:

d sagde ...

Hold kæft, hvor er det komisk. Godt billede. I hvaffor en af dem er der rovfluer?

Hvad gør vi den dag bedemændene også vil have reglementerede sprækker at aflevere deres post i? Og jordmødrene - nå nej, de leverer ikke. De tager imod, men alligevel. Ham der Søren har en eller anden andens pistol mod tindingen. Sikkert en jurists. Sådan er det altid.

mjø ;o) sagde ...

Der er ikke rovfluer i disse pakker. Det er altsammen grej til stalden. Toiletpapiret også. Og det er ikke til at tørre søerne i rumpen med...
Jeg tror, jeg vil sende billedet til Søren Ravn Jensen, så han kan se, hvad han er oppe imod! Gad vide, om han tjekker min blog?

d sagde ...

Søren Ravn læser din blog tapsvedende.

mjø ;o) sagde ...

aj, det tror du da vel ikke for alvor, D??
Så får han hermed min undskyldning.
Undskyld. Undskyld, Søren Ravn Jensen, vicedirektør i Post Danmark, men du er altså løbet ind i en kværulant, og jeg helmer ikke de første par måneder! Der kan i øvrigt altid dispenseres fra en lovgivning. Altid!

d sagde ...

Nu sejler Sørens tastatur.