tirsdag den 15. januar 2008

Pakker og post

Dette var, hvad der mødte mig i min entré, i mit store brevindkast, da jeg tidligere i dag løb ned for at sige hej til postbudet. Landpostbudet havde sat 7 store pakker i mit ureglementerede brevindkast. Og ærlig talt, så ved jeg ikke hvordan postbudet skulle ha´ proppet de 7 pakker ind gennem et almindeligt brevindkast, endsige fået dem ind i en moderne STORBREVKASSE, hvis jeg havde haft sådan en...
Jeg har fået et brev fra Søren Ravn Jensen. Det er ham, der er vicedirektør i Post Danmark. Han siger, i meget pædagogiske vendinger, at jeg SKAL have et reglementeret brevindkast. Det står selv i loven.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold kæft, hvor er det komisk. Godt billede. I hvaffor en af dem er der rovfluer?

Hvad gør vi den dag bedemændene også vil have reglementerede sprækker at aflevere deres post i? Og jordmødrene - nå nej, de leverer ikke. De tager imod, men alligevel. Ham der Søren har en eller anden andens pistol mod tindingen. Sikkert en jurists. Sådan er det altid.

mjø ;o) sagde ...

Der er ikke rovfluer i disse pakker. Det er altsammen grej til stalden. Toiletpapiret også. Og det er ikke til at tørre søerne i rumpen med...
Jeg tror, jeg vil sende billedet til Søren Ravn Jensen, så han kan se, hvad han er oppe imod! Gad vide, om han tjekker min blog?

Anonym sagde ...

Søren Ravn læser din blog tapsvedende.

mjø ;o) sagde ...

aj, det tror du da vel ikke for alvor, D??
Så får han hermed min undskyldning.
Undskyld. Undskyld, Søren Ravn Jensen, vicedirektør i Post Danmark, men du er altså løbet ind i en kværulant, og jeg helmer ikke de første par måneder! Der kan i øvrigt altid dispenseres fra en lovgivning. Altid!

Anonym sagde ...

Nu sejler Sørens tastatur.