onsdag den 30. april 2014

Rørende velduftende tryksværte!

 
Den har sin helt egen duft, sådan en ny bog. Af tryksværte og fremmedhed. Jeg kender hvert eneste ord i den, og alligevel er det en helt ny fornemmelse, som et nyt bekendtskab, man skal indlede - gøre, sådan at få sit allerførste eksemplar af sin nye bog leveret ved hoveddøren.
Det var så ikke hoveddøren... men i maskinhuset - en hel kasse, faktisk, med mine frieksemplarer i, de frieksemplarer, som jeg må give ud og gøre med, hvad jeg vil. Men først den 15. maj.
Heldigvis har jeg briller på, for ellers kunne man se mine fugtige øjenvipper...

2 kommentarer:

Kundemor sagde ...

Tillykke med udgivelsen. Glæder mig til endnu en læseoplevelse med dine malende beskrivelser :-)

mjø ;o) sagde ...

Kære Kundemor - tak for den kommentar - Bondeanger udkommer den 15. maj - og jeg glæder mig megameget! Selvom det er alt alt for spændende også...