onsdag den 28. november 2007

Feriestemning - skrivestemning

Der er sådan lidt ferie over at have afsluttet årets sidste foredrag. Jeg har det sådan i maven, at i dag har jeg FRI. Sådan for alvor. Og bagefter tænker jeg så, at det har jeg ikke alligevel, for der ligger en stak noveller og venter på mine kritiske øjne, mine ord, så at de kan blive færdige til afskibning! Det vil jeg gerne nå inden det bliver Jul, og husets fyldes med endnu mere stemning af ferie og fri og julekomsammen!
Så nu skal jeg skrive.
Skriv, skriv, skriv.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er altid dejligt at gå ind på din blog og få dårlig samvittighed, for det er da vist et par dage siden, jeg fik kigget på mine noveller sidst... Men skriv skriv skriv, Marianne.

mjø ;o) sagde ...

Nu er det jo ikke for at give DIG dårlig samvittighed, men MIG! Og det er lykkedes så godt, at jeg faktisk gør alt muligt overspringsagtigt, for at undgå at lukke mappen med "alt i et dokument" op og gennemlæse/rette det allerede skrevne...

Anonym sagde ...

Åh, det kender jeg godt, hvor meget man kan gå udenom de der dokumenter. Man kan gå en helt dag. Det er nogle gange en del af arbejdsprocessen at gå og skæve til lortet. Andre gange er det bare benspænd for en selv. kender det, kender det.