fredag den 30. november 2007

Julemarked og diverse

Det er ved at være tiden, hvor GUD og hver mand skal til julemarked -
Jeg skal til julemarked på Gl. Estrup både lørdag og søndag. Med Sigurds Traktor. Jeg skal stå i Landbrugsmuseets butik og sælge Sigurd og hans maskiner. Det skal nok blive sjovt! Der kommer traditionelt et par tusinde mennesker forbi til Gl. Estrups Julemarked, så mon ikke man kunne være heldig at sælge en bog eller to?
Husk at tænde det første lys i adventskransen på søndag - for ligesom at sætte fut under december, få sat godt i gear, og komme rigtigt fra land!

3 kommentarer:

Dorthe Nors sagde ...

Der er vildt flot på Gml. Estrup. Man har været der selv for mange år siden. Det er lige et sted at tage GUD med hen, vil jeg sige, og jeg håber du får solgt en masse traktorer, også Sigurds :-)

mjø ;o) sagde ...

Gud - har jeg i tankerne, mens jeg står der og smiler, og ser sød ud!Og jeg får helt sikkert solgt noget - om ikke andet, så julen!!!

Anonym sagde ...

Gud underforstået Henry, ikke? :-)