torsdag den 13. januar 2011

Kusmi og omsorg

Vi drikker te, os der bor på Halds loft. Nr 11 drikker Earl Grey, med mælk i, og norske Ida inde ved siden af har sine egne veje, der sjældent krydser nogens, men hun drikker te. Bo bor i nr 12 (der hvor jeg retmæssigt burde ha boet, for at kunne leve op til mit Hald-navn: 12) og han er lidt mere flydende end vi andre te-folk. Jeg nyder helst min Kusmi Sweet Love, og har gerne en liter stående på mit bord.
I aftes placerede 11 og jeg en kande Earl Grey på gangen, plus en kande mælk, således at vi kunne dele, uden at forstyrre hinandens arbejde.
I morges, hvor jeg endnu ikke havde været uden for nr 14, bankede det på min dør, og der, der stod 11 med en kop frisklavet te, med mælk i, til mig!
Omsorg i fineste antræk. Jeg er dybt taknemmelig.
En anden form for omsorg var, senere på dagen, da Bjørn bad mig skrive til ham, når jeg var kommet hjem fra min løbetur til Dollerup. Han ville sikre sig, at jeg var hel, inden han selv begav sig ud i vejret på løbeben ... ;o)

Ingen kommentarer: